1 buçuk 2 haftadır devam eden sari akıntı ve kaşıntım vardı. Doktora gittiğim de gyno- lomexin fitil yazdı. 2 gece kullanimli. 1 gece attım 3 gece sonra tekrar atacağım ama maşallah diyeyim 1 kere atmama rağmen sari akintim ve kaşıntım kalmadı. Aksine şimdi hiç akıntım gelmiyor. Kullananlar var mı bu fitili? Sizde de aynı durum oldu mu?