Arkadaşlar bildiğim kadarıyla hastane odalarına canlı çiçek almıyolar. İstiyorum da güzel bir çiçek. Sonrasında evime de koyarım diye düşündüm. Canlı olsa daha iyi olurdu bakardım su vs verirdim ama çok güzel yapay olanlar da var. Yapay olunca mı alıyolar ne tarz çiçek alınmalı?