basakc36 Selam kızlar bebişinizin göbek bağını ne yaptınız Ben evde saklamak istiyorum ama herkes bi yere göm falan diyor.
Gg5348 basakc36 39 günlük olduk benimki de hala evde istanbulda yaşıyorum nereye gömücem bilemedim ben de evde kalsın istiyorum