Rabia12 Arkadaşlar 5+3 günlük hamileyim. Çok hastayım kemik agrıları öksürük ve üşütme var gözlerimi açamıyorum bebeğime zarar verecek diye çok korkuyorum bir önerisi olan var mı?
NeslihanOner Rabia12 ben bu haftalarda hasta olmuştum grip ve öksürük ve hep tedirgin oluyodum çok öksürünce ama hiç bi sıkıntı olmaz merak etme o güvende şu an 18+2 yaz..tabi ateş falan varsa git doktora
Bade11 Rabia12 herkes hamileliğinin en başında mutlaka böyle hasta oluyo canım doktorunla görüş ilaç verir sana yoksa bitürlü iyi olamıyosun senin iyi olma gerek önce, bolbol limon ve meyve ye geçmiş olsu
Ckyert Doktora gitmelisiniz ateş varsa tetkikleriniz temiz çıkarsa serum takılır en azından biraz kendinize gelirsiniz
Mells Rabia12 yok canım korkma gebeliğin ilk aylarında ateş bebeğin sağlıklı gelişimi için çok önemli 38 de seyrediyorsa zaten gitmelisin ihmal etme :) korkma bebeğinin de sağlığı etkileniyor çünkü :)