Haco Kızlarrr 1500 hcgm var şuanda ama kese 3 ml dedi doktor 10 gün sonra gel dedi sizce normal mi başına gelen var mı
Haco aybike-21 ne bilim 1500 degerle normal mi bilmiyorum hiç normal gebelik başıma gelmedi sürekli tüp bebek yaptırdım o yüzden bilmedigim için soruyorum