Neslihan98 Kızlar 5 hatalıkken belirtisi yok olan var mı bulantı tiksinme halsizlik ve kasık ağrısı,batması artık yaşamıyorum sanki hamile değilim normal midir sizce ??
Donaldvetomris Neslihan98 12. Haftamın içindeyim hala bir belirti yaşayamadım ilk zamanlar bir göğüs ağrım vardı o da yok prenses hamilelik diyorlar bunu arkadaşım 😁
Dduman Neslihan98 5 haftalık zaten bulantı halsizlik olmuyor ki sadece kasıklarda sancı oluyor adet oluyor gibi bide göğüs hassasiyeti oluyor ilerleyen dönemde bulantı uyku halsizlik oluyor
Ozge16_ Neslihan98 bende 13+4 haftalığım ve hiç bir belirtim yok hamile değilken herşeye midem bulanırdı, hamile kaldım hiç bi bulantı kalmadı😂😂
Donaldvetomris Neslihan98 doktor büyük ihtimal gördü ama ben bilmek istemedim 16.haftamda yine gitcem eşimin zoru ile öğrenecez cinsiyeti malesef 😊
Neslihan98 Dduman Benim daha adetim gecikmeden halsizlik göğüs ağrısı bulantı kasık batması oldu 5 hafta olunca yok oldu endişelendim açıkçası
akkrn Neslihan98 ay aynı şekilde oldu biliyor musunuz bende de belirtiler gitti resmen 3+5 de bile bulantım vardı ama şuan yok
Ozge16_ Neslihan98 geçen hafta 12+2 iken erkeğe benziyor dedi, bugün 13+4 kıza gibi dedi ama 15. Haftaya kadar beklicez dedi emin olamıyorum diyor
mommasli Neslihan98 Bende 6+4′üm öyle aman aman bulantı falan yok şimdilik canım sadece kasık ağrısı ve bel ağrısı oluyor bide göğüs hassasiyeti bulantılar eğer başlarsa bir tık daha ileri haftada başlar diyorlar
Melikeakkc Neslihan98 canım 6 haftalık benimki de bende de uyku hariç hiç bişey yok. Uyku da yani gece 1 de yatıyorsam normalde 10 da uykum geliyor o
Smcinar Bende 7+1 bulantı ve sürekli uyku hali halsizlik hepsi var 😔 yarın kalp atışı için kontrolümüz var bakalım hayırlısı
dygsss Neslihan98 yakında başlayacak büyük ihtimalle merak etme ne güzel rahatsın işte iyi günlerin 🥺😁
dygsss Neslihan98 varsada çok yoktur canım zaten bebek oluşmamış bile olabilir daha 🤷🏼♀️ ilerleyen haftalarda tam anlamıyla başlar