Serya3 Testime bakar mısıniz umutluyum diyordum hep bu ay 2 gün önce yapmstm ckmamsti bu prodoctor bu şekilde ckti adetim 28inde daha❤️🥹
myangelson Serya3 ben prodoctorda hiç yalanci pozitif görmedim en güvendiğim testlerden biridir ama burada yalancı pozitif gören de gördüm 🤦🏻♀️ siz kan verin bence umarım hamilesinizdir 🧡
gunesveguney Serya3 merhaba benim de bat 28, aynıntestten dün yaptım bu şekilde silik benimde az önce tekrar yaptım yine silik.İnşallah vardır kan verdiniz mi siz
Minee41 Serya3 bende prodoctorla hamile olduğumu öğrendim 2 hafta önce testi 3 gün sonra tekrar yapın sonra kan verin
Serya3 Sila41_ Minee41 gunesveguney Mrv_123_bg Ftmnnr irser myangelson kzlar kan testi sonucum bu şekilde
Sila41_ Serya3 5 in üstü pozitif diye biliyorum testi verdiğiniz günden 48 saat sonra yani bir gün sonra tekrar aynı yerde kan verin 2 katı çıkarsa pozitif
Sila41_ Serya3 sonuç 0,1 çıkmış yanlış anlamadıysam oda negatif olarak gözüküyor ama 5,3 ne referans değeri 0-5 yazması lazım değil mi anlamadım orasını
Ftmnnr Sila41_ yanındaki işaret küçüktür yani olması gereken referans değeri 5.3 un altı 5.3 un üstü kırmızı renk olur olağandışı gözükür