glsmdncr 28 haftaligim iki uc haftadir reflu gibi bogazimda bi yanma var midemde bisey hissetmiyorum ama. Bu zamana kadar cok rahataiz etmedi ama bugun Neyi denediysem bir turlu geciremedim ve artik oturup agliycam... 😔😔 lutfen bildiklerinizi soyleyin ne yapiyim. Hic ilac kullanmadim simdiye kadar bi tane renni icsem veya gaviscon bisey olur mu doktora sormadan icmeli miyim.
Zehra5507 glsmdncr zaten o gaviscon veriyor doktor içebilirsin sade soda da deneyebilirsin geçmiş olsun 🙏
Hanifetaskiran Doktor bana gaviscon yazdı ama siz yine de sormadan içmeyin bence Maden suyu iyi geliyor, elma iyi geliyor ve ılık süt de iyi geliyor benim 15. Haftadan beri yanma var uykularım kaçıyor şu an 27. Haftadayım. Bir de yatmadan önce hamur işi baharatlı şeyler portakal kivi mandalina ve limon gibi asitli şeyler yemeyin. Yemek yemeyi yatmadan üç saat önce kesin
glsmdncr Hanifetaskiran ay bende bugun portakal yedim halbuki oda asitli. Soguk soguk ferahlatsin dedim ama yanlis yapmisim. Kac bardk sut ictim bana misin demedi yaa 😔😔 bide sodayi deniyim insallah iyi gelir
glsmdncr Zehra5507 cok tesekkur ederim bi sade sodayi deniyim ben yaa. Korkuyorum da yine de bisey olur diye. 😔
glsmdncr Cmre45 ya bugun inan o kadar sut ictim ki duymustum bi yerden ama 5 10 dk rahatlatiyo sonra daha fena geliyo. Acisi kulaklarima vuruyo yemin ederim 😔