Merhaba kızlar ben bir şey sormak istiyorumGeçen gün bir hastalık geçirdim iki haftadır bu hastalıktan kurtulamıyorum Artık doktora gitme kararı aldım öncesinde kadın doğuma gittim kadın doğum acile gitmeyi önerdi Ben de geçmeyen balgam burun tıkanıklığı ve mide bulantısı halsizlik vardıAcildeki doktorda serum olarak parol taktı ve bana antibiyotik yazdı antibiyotiğin ismini klamoks aranızda kullanan var mı bir zarar var mı hamilelikte Bir de ben ayriyeten bunun tıkanıklığım için okyanus suyu aldım