Merhabalar, 16 ve 17. haftada cinsiyetimize kız dedi doktorumuz. 22. Haftada detaylı ultrason için gittiğimizde erkek dedi. Detaylı ultrason görüntülerini mail olarak atmış. Bu 2 fotoğraf cinsiyet görüntüsü mü? Yardımcı olabilir misiniz? Şimdi erkek mi kız mı arada kaldık

