Merhaba kızlar .. dün doktor kontrolüne gitmiştim hiç bir sıkıntı yoktu gece lavaboda peçeteyle temizlenirken pecetenin kan olduğunu gördüm başka bir peceteyle tekrar baktım kan geldi yine ama daha sonrasında tekrar olmadı .. sabah tekrar doktora gittim farklı bir hastaneye gittim bu sefer .. Elazığa misafirliğe geldik burda gidiyorum hastaneye.. bugün doktor düşük olabilecegini dikkat etmem gerektigini felan syledi uzanıp dinlen bol su iç stres yapma dedi progestan verdi bir hafta kullan sonra kontrol edelim dedi . Korkuyorum umarım düşük olmaz .. daha önce böyle bir durum yaşayan ya da bir bilgisi olan varmı lütfen yazın 😔