Sibel92 hemen kötü düşünmeyin maalesef ülkemizdeki sağlık sistemi göz önünde bulundurulduğunda farklı farklı doktorların görmesinde fayda var. Velev ki gittiğiniz ikinci doktor da benzer şeyleri söyledi o zaman ileri tetkikleri düşünebilirsiniz. Sağlıklı gebelik geçirip maalesef hastalık ile doğan çocuklar olduğu gibi tam tersi örnekler de mevcut . Size tavsiyem gerçekten içinize sinen teşhisine ve tedavisine güvendiğiniz bir hekim ile gebelik sürecinizi takip etmenizi ve ettirmeniz .