Ben de yaptırdım, görümcem bebeklikten şeker hastası, anne tarafından da şekeri olan yakınlarım var, hep dengeli beslendim, reçel dahi pek yemedim hamileliğin başlarında özellikle, şeker yüklemesini bebeğimin gelişimi önde diye doktor istedi. Şekerim çıkmadı içimiz rahatladı, şekerden korktum hep açlık şekerim 69 fln çıkıyordu ara ara şekerim de düşüyordu sanırım, gizli şekeri öğrenmenin yolu şeker yüklemesi başka yolu yok ben böyle biliyorum ve erkenden öğrenince ona göre beslenirsiniz meyvedeki sebzedeki şekeri bile hesap etmeniz gerekebilir