Merhaba anneler ve anne adayları 👋 gebeliğimin daha 1. Ayı bile dolmadı daha susam tanesi kadar ve kesesi bile oluşmamış. Çok ufak böyle pembemsi bir akıntım oldu ama tuvalette silindiğimde hiç kan falan yoktu, bu bir belirti midir neyin nesidir başına gelen, bilen var mı?? Biraz korktum çok yeni çünkü 🥲