icmimaranne Kızlar regli olmama 5 gün kaldı ama 2. Çizgi hep silik çıkıyor neden olabilir ? (Laboquick kaset test kullanıyorum)
myangelson icmimaranne zaten 2. Çizgi hep çıkar vücutta lh hormonu bulunduğu için. Ovulasyon zamanları pik yapar koyulaşır
Mtluannisss Adet arası 21 gün sürdü şuan adet günüm dahil 15.ci gün oldu ama hala pik göremedim , yani bundan sonra görür müyüm devam mı etmeliyim ?
myangelson icmimaranne Anladım dediğim gibi böyle çıkması çok normal . Bir de bu tarz kaset testler iyi olmuyor ovulasyonda strip tarzı olanlar daha iyi ve hassas oluyor. Hamile kalmasaydim strip olanlardan sipariş edecektim bende
icmimaranne myangelson bende ınnovita aldım şimdi ama acaba bu silik çıkması hamile miyim diye düşündürüyor madem hamilesin bizede dua et hamişlerin duası kabul olurmuş 💓💓🥺
myangelson icmimaranne yok hayır böyle çıkması çok normal ben 3 sene önce falan denemiştim pcos var bende 2 ay boyunca yapmıştım hiç pik yakalamamistim hep böyle silik çıkıyordu en sonunda doktora gittim ilaçla adet oldum 🥲 yumurta geliştirici hap ve çatlatma iğnesi ile hamile kalmıştım o zamanlar. Yumurtlamanın üzerinden yani pike yakın olan günün üzerinden kaç gün geçti? Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla sağlıklı evlatlar nasip etsin yüzünüzü güldürsün inşallah 🤲🏻🧡
myangelson icmimaranne gebelik oluştuysa erken gebelik testinde çıkar veya 2 gün sonra kaset test yapabilirsiniz inşallah pozitif görürsünüz 🤲🏻🧡