EcemErgen biz ilk öğrendik erkek dedi doktorumuz suan tam bişe diyemem ama%80 dedi içime hep kız doğuyodu rüyamda hastanede doğurmusum erkek kıyafetleri almısım hep hemsireler bebebği getiriyo kız kıyafetleriyle oğluma niye koz şeylerini giydirdiniz diyorum bebeginiz kız çünkü diyo 😂 nese aradan 2hafta geçti randevum vardı gittim doktor kesin erkek dedi eminmisiniz hocam dedim evet dedi inanmadım baska doktora daha gittim oda erkek dedi içim anca ole rahatladı şimdi şükür 36haftanın içindeyiz değişen bişe yok😂🥰