20 gün sonra sezaryen olucam ilaç kullandığım halde beslenmeme dikkat ettiğim halde kan değerin çok düşük dedi doktorum . ilacı değiştirdik kapsül şeklinde olanına başladım. Doktor iyi bir ilaç dedi önerebileceğiniz birşey var mı doğuma kadar normale dönmesi lazım doğumda sıkıntı yaşamaktan korkuyorum 🥺😔