Ben 25 haftalık oldum hiçbir şey kullanmıyorum. Eczacım hiçbir işe yaramadığını söyledi. Vücut yatkınsa buyudukce gerginleştikce karın ne yaparsan yap çatlar dedi. Baktım dediği doğru geliyor almadım açıkçası bebeğime de zarar verir diye almakta içimden gelmedi