Prenses27 denizrize ben ilk hamileliğimi kendisiyle tamamladım harika bi doktor aşıırıı memnun kalmıştım kendisinden her anlamda 🥹🥹 tavsiye ederim ❤️
Merve_Baba denizrize bende oraya gidiyorum muazzam bir doktor yanındaki hemşiresi arkadaşım zaten ama çok ilgili ve herşeyi detaylıca anlatan bir kadın doğumcu :)
denizrize Aslında ben de ona gidiyorum kontroller için ve memnunum. Fakat doğum konusunda nasıl diye merak ettim. Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. -