yaseminan aynısını bende yaptım 😂😂 evde mavi kokumu taşlar hazırladım Mavitüllerle etiket yaptırdım sonra ismi belliydi erkek olursa gittim bir de isimli hastane çıkışı yaptırdım iyi mi anneannesi o arada mavi bi kaç Bişey örmüştü 😂 allahtan diğer ördükleri unisex 😂 sonra bş kaç parça body zıbın almıştım ama kuzulu lacivert unisex ama kokulu taşları direk çöpe attım 😂😂 detaylıdan sonra kendi doktoruma gittiğimde sordum bakalım 16 hafta erken olabiliyor zaten dedi sonra demesin mi aaa evet kız diye 😂 zaten ilk erkek dediğinde ben bi hadi ya kesin mi 😒 olmustum 😂 Allahım afetsin 🙏🏻