Sevim_nur25 Reglim düzensiz öneriniz varmı hamile kalan ne yapamam gerekiyor bilgi vermisiniz kistim 0,4 km doktor hamile kalmana engel değil dedi bu şekilde kalan var mı
esraveduru Sevim_nur25 bende de var 7 ay tedavi gördüm sonrasında hamile kaldım. Doktorum içeriğinde folik asit dahil vitaminlerin olduğu bir takviye vermişti onu içtim. Bir de kendim soğan kürü yaptım iki kez. Bol bol da incir yiyordum kuru taze farketmez. En önemlisi de bunu stres yapmadım ve 7.ayda hamile kaldım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin size de inşallah :)
Ebrugunesss Pcosta birden fazla kist görünümü oluyor aslında ovulasyon testi ile yumurlamanı takip edebilirsin bende pcos var ve oğluma tedavisiz hamile kaldım kilon fazlaysa kilo vermeye çalışabilirsin hareket çok önemli kilo azaldıkca hastalığın etkileri azalıyor