Kızlar dünden beri fark ettim ki sol omzuma birden ağrı giriyor, kalple ilgili bir sıkıntı mı acaba bilemedim, zaten kalbimde taşikardı var benim, kötü bir şey olsaydı doktor söylerdi diye düşünüyorum, daha EKG çekileli 1 sene olmadı, şimdi de korkumdan uyuyamıyorum kalbim birden hızlanıyor, duracak diye korkuyorum benimle aynı şeyleri yaşayan var mı?