Yasdervse çok teşekkür ederim hepimize nasip olsun inşallah. aslında doğal yolla gebe kalabilirsin dedi doktorum ama uzun süre olmadı. Eşimin morfoloji biraz düşüktü. Çatlatma iğnesi ve aşılama denedik onlar da tutmayınca doktor tüp bebeğe yönlendirdi.