Feyzamali33 Yasemin12344 bekliyor muydun ani bir doğum mu oldu canım öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüt inşallah 🧿
Susu13 Yasemin12344 aaaa hani Kasım 1 di ayyyyy gözün aydın canım 🎉🎉 benimde sancım çıkmıştı ama bekliyoruz Kasım 1e kadar 🙂↔️🙂↔️
Yasemin12344 Susu13 evet sancim oldu ama daha omceden de acilmam oldugu icin alalim dedi doktorum yarim saatte gitmemle alinmam ve cikmam cok hizli oldu eşim yoldaydi o bile gelesiye ameliyathaneden ciktik şokk oldu
Susu13 Yasemin12344 ne güzel süpriz olmuş resmen benimde alt tarafımda sancım var yürüdükçe batıyor resmen hayırlısıyla bekliyorum bakalım
minikmucizem20 Yasemin12344 kaç kilo doğdu sezeryanlammı oldunuz sancınız mı başladı suyunuz mu geldi küvöze girmedi değil mi Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun inşallah bende sağsalim alırım kuacağıma
Yasemin12344 minikmucizem20 2567 doğdu kuveze girmedi şuan sarilik 1 alt sinirda insallah geçer diye dusunuyorum