Sadece 2 gün kaldı kızıma kavusmaya bi yönden biran önce geçsin istiyorum kavuşalım diye bazen de karnımda hep kalsa keske diyorum hareketleri azaldı ağrılar gerileyerek fazlalaştı cok zorlanıyorum ilk kızımda bu kadar kötü olmamıştım son anlar baya bi yorucu oldu benim için insallah sağlıkla gelsin çatı muayenesinde sakin kalın gerilmeyin eminim cok rahat gecicek