babyylve_ Merhaba kızlar adetiniz kaç gün sürüyor ve yumurtlama günleriniz kaçıncı gün oluyor genelde 14 diyorlar ovulasyon testi kullanıp net şu gün oldu yumurtlamam diyenler yazabilir mi adet takviminden yumurtlama günümü takip etmeye çalışıyorum
Mavili1480 babyylve_ Bende ilk kez ovülasyon deniyorum takvim 29 ekim diyor ama henüz pik görmedim galiba hemen hemen aynıya denk gelecek takvimle 17.gün
babyylve_ Mavili1480 benim 19 uncu gün gösteriyor yumurtlamayı bide yumurtlama günlerini kendimiz anlayabilir miyiz bilginiz var mı
Mavili1480 babyylve_ Ben anlayamıyorum ne kasık ağrısı ne akıntı olmuyor bu yüzden ovülasyon daha iyi
babyylve_ Mavili1480 bende de aynı şekil sipariş verdim. Eczaneden de alıcam acaba ne kadardır eczanede ovulasyon
Mavili1480 babyylve_ Eczaneyi bilmiyorum da trendyoldan aldım ben laboquick 20 adet ovulasyon 6 adet gebelik testi 375 ödedim ama iyi mi değil mi henüz karar veremedim
babyylve_ Sila41_ kafam kurcalanıyor sipariş verdim gelene kadar yumurtlamam biter hiçbir belirti de yok