Kızlar merhaba Ben 19 artı 4 haftalık gebeyim Plesenta kanaması nedeniyle 10 gün hastanede yattıktan sonra progestan fitile başladım . Bebeğim 14 haftalıktan karnımda ( kasık ile göbek deliği arasında ) farklı bölgeler de ani şişmeler meydana geldi ilk Başta gaz zannettim ama etrafımdakiler bebek olduğunu söyledi sürekli oluyor böyle bi çekilme gibi sancı hissediyorum ve bakıyorum kocaman şişmiş bi kaç saniye sonra iniyor hep bebek sandım ama bu kadar küçük haftada olurmu diye tereddüt ettim bugün geçmiş bir tartışmada bunun rahimde açıklık ile ilgili olabileceğini okudum yaşayan var mı acaba? Yatak istirahatliyim doktorum 1 ay gelme kanama alanı büyük dediği için gidemiyorum haftaya randevum ama okuyunca çok korktum