Busratrngg doktorunuz size magnezyum vermedi mi normalde vermesi gerekiyordu. Ben kullandığım halde ido tatlısesin dediği gibi bileklerime kadar acıyor 😅 hatta dün kasık ağrısı şikayetiyle acile gittim oradaki doktor iki katına çıkartmamı söyledi. Magnezyum gebelikte özellikle ağrıların azaltılması için veriliyor. Doktorunuza danışabilirsiniz. Tabi sorun başka da olabilir yine de doktora görünün bence.