Busra-0760 Selam kızlarr Grip oldum ve kadın doğum doktorum Sambucol Tablet yazdı Kullanan var mı ? Kullanıp memnun kalan ?
Nznks Busra-0760 bende çok ciddi gribim 23 haftalıgım ilaç kullanmadım evde birşeyler yaptım tabi ateşim falan olsaydı giderdim dr sadece halsizim burnum akıyor hapşırıyorum dudaklarım hep yara oldu
Busra-0760 Nznks canım bende 25 haftalık hamileyim o kadar kötüyüm ki hiç böyle olmamıştı O kadar vitamin takviyesi alıyorum sanırım çocuk hepsini alıyor bize kalmıyor bir şey 🤦♀️ limon falan içiyorum bana mısın demiyor nasıl geçecek bu