Arkadaşlar geçen de açmıştım post hareketleri azaldı diye. Bugün dayanamadım daha fazla taksiyle gittim doktora şartlar şuan onu gerektirdi eşim başka ilde babamlar da köyde malesef. Neyse nts de orda benim kız maşallah coştu. Evde uyuklayan minik orda canlandı. Şükür sıkıntılı bir durum yokmuş öyle dedi doktor. Ben kesin acil sezeryana alınırım diye düşünmüştüm dün akşam o kadar dürttüm oynamadı gece oynamadı uyumadım sabaha kadar. Neyse şükür sıkıntılı bir durum yokmuş. 2-3 gündür çarpıntı ve nefes güçlüğü yaşıyorum mecbur idare etcez 2 hafta daha sizde durumlar nasıl?