K2383 Kızlar 2 gündür çok azda olsa lekelenmem olunca test yaptım bu gün negatif çıktı yalancı pozitif çıkma olabilir diyorlar ama yalancı negatif olmaz değil mi
tatlibebegim_ K2383 ben 10.gün çok çok silikle öğrenmiştim ama negatif çıksa bile mutlaka kan ver, 2 arkadaşımın 13.gün testte negatif 15.gün kanda pozitif gördüler
tatlibebegim_ K2383 hayır ben hiç lekelenme yaşamadım, doktora söyledniz mi lekelenmeyi belki yerleşme lekesidir
K2383 tatlibebegim_ devlette yaptırdığım için doktora ulaşamıyorum maalesef 3 kişi bu şekilde lekelenme yaşayınca tutmadı dedi bende test yaptım bu gün negatif çıktı
tatlibebegim_ K2383 bende üniversite hastanesinde yaptırdım ama kötü düşünme tabiki lekelenlenme yaşayıp tutan kişilerde var tabiki hatta hamilesi olup kanama yaşaynda var, eğer tutmazsa 14 15.gün adet olunuyomuş zaten
K2383 tatlibebegim_ pazartesi 14. günüm doktorda randevum var umudu kestim gibi ama kan verince kesinleşecek artık