Best-ak İlk hamileliğim 23+4 deyiz 2 gündür bebek hareketini hissetmiyorum normalde yemek yediğimde hatta su içtiğimde bile hareketlenirdi . Aynı şey başına gelen var mı
fairytale_ Best-ak o haftalarda hala duzensız olur demıstı doktor hareketlerı 24. Haftadan sonrw duzene gırıyor ve yorduysanız kendınızı ondanda hıssetmıyor olabılırsınız. Saglık ocaklarında kalp atsıı cıhazları var gıdıp bı bakılabılırsınız
Irmm2816 Best-ak bazen duruşundan mıdır nedir bendede oluyor aynı haftalardayız bi problem yoktur bence kendinizi strese sokmayın ama genelde çikolata ve kahve içtiğimde illa küçükte olsa bi tepki veriyor
dlnucrars Best-ak evet canım bende öyle çok hissederdim bende 23+4 deyim senin gibi meraklandim ve buraya geldim normal diyorlar fakat sen her ihtimale karşı kontrolünde doktoruna danış ama bende aynı şeyi yaşıyorum inşallah normaldir