Kızlarrr 14+1 deyim. Saçlarım siyah ve aşırı önümde kahküllerimde beyazlarım çıktı. Aşırı takıntılı olduğumdan boyamak istiyorum. Burada önerebileceğiniz en en en zararsız amonyaksız boya var mı? Annem kanser tedavisi gördükten sonra nature balance boyası kullandık hiç koku yok. Acaba bunu kullansam mı 🙄