Asyaaygunkaraman Kızlar 35+3 olduk iç çamaşırıma beyaz şeffaf şekilde akıntı geliyor çok fazla değil ama gözle görülür şekilde normal mi yaşayan var mı haftaya kontrolum var korkuyorum da
beyzanururey Asyaaygunkaraman canım bende 35+2 günlüğüm aynı akıntı bende de uzun zamandır var doktorum koku yoksa rengi sarı veya yeşil değilse normal dedi
arnka_mommy beyzanururey bende de çok var rengi sarı ama kokusu yok bazen de sıvımsı oluyo doğum belirtisi mi acaba
beyzanururey arnka_mommy hiç bilmiyorum bende ilk nişanla karıştırdım korktum ama nişan kırmızı oluyormuş galiba