duyguu11 kendi ailem ilk test yapınca öğrendi , kayınvalidemlere ise cinsiyetten sonra söylemeyi düşünüyoruz. Bir tane kızım var , hep erkek istiyorlar. O süreçte beni çok bunaltırlardı . Kız da olsa erkek de olsa cinsiyeti öğrendikten sonra söyleyeceğiz