Kızlar regl dönemlerim aşırı ağrılı ve kanamalı geçiyordu kanım kalmıyordu vücudumda ve sebebini hiç bulamadılar en sonunda adenomyosiz oldugu söylendi bir an önce tüp bebek tedavisine basladım ve 9 embriyom donduruldu. Benimle aynı süreçte olanlar var mı baskılama sonrası transfer olacak…