Nslhnf benimde kızımda olmuştu kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama hemen hemen aynı haftalardı sanki. Doktor karın çevresi küçük dedi. Aynı şekilde 2 hafta sonra gel küçük kalırsa veya kafa kısmında küçük kalırsa başka bir şey diyecegim dedi ama o şeyin ne oldugunu söylemedi. 2 hafta sonra gittik 1 er hafta geriden geliyor karın kısmı, sorun yok zayıf bebek demekki dedi. Başka bir yerinde sorun olmayınca. İnşallah sizinkide öyledir. Bu arada bebişi büyütecek gıdalar yiyin özellikle yumurta, muz, çig badem, çig kabak çekirdeği gibi ürünler inşallah güzel haberler alırsınız 🩷