Arkadaşlar merhaba çatlatma iğnesinin 16. Günü kahverengi bi leke geldi daha sonraya kırmıya döndü çok yoğun olmamakla birlikte devam etti ama bu 2 gün sürdü böyle artık gelmiyor ben şimdi regl mi olmuş oluyorum yoksa yerleşme kanaması olabilir mi yani normal adet gibi oldu sonra ama az bida gelmedi ?