bebegimd7 Hiç başıma böyle birşey gelmemişti. Bu ayın 4 adet oldum ama eskisinden az ve kısa sürdü. 24 yine adet oldum bu sefer eskisi gibi. Doktora gitmeme gerek var mıdır yoksa normal mi?
Nhlard bebegimd7 doğum kontrol hapı vs kullanıyormusunuz doğumdan sonra kullanmaya başladığımda bende aynı şeyi yaşadım az kısa süre oluyordum oldum sanıyordum 1-2 hafta sonra dediğiniz gibi eskisi gibi yoğun normal adet oluyordum 3. Ayda normale döndü ilacı bıraktıktan sonra
Nhlard bebegimd7 yani herhangi birşey kullanmıyorsanız yeni lohusalıktan çıkmadıysanız bir doktora görünmekte fayda var kist vs de olabilir