Kızlar merhaba 🌸
24+5 deyiz. Bebeğim hep göbek deliğimden aşağıda duruyordu, tüm hareketlerini de orda hissediyorum kalp atışını da yine ordan dinleyebiliyoruz. Sağlık ocağındaki hemşiremiz bebeğin geçen haftalarda yukarı ( göbek deliği hizasına) çıkmış olması gerektiğini erken doğum riskinin bulunduğunu söylüyor. Doktoruma sordum ama sıkıntı bir durum yok diyor. Hemşirem bugün yine ısrarla aynı şeyleri söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba 🌸