Nurbahan Sarışın bir insanım şuan 4 aylık hamileyim dibim baya geldi saçımı boyatıp boyatmama konusunda kararsızım doğumdan sonraya mı bıraksam diye bu konu hakkında siz ney yaptınız yada ne düşünuyorsunuz ?
SM5534 Nurbahan Bende bu konuyu çok merak ediyorum bende sarışınım 24 haftalık hamileyim baya diplerim geldi son aylar boyatmak istiyorum ama çokta tedirgin oluyorum sıkıntı olur kimyasalla boyanacak sonuçta sarı olduğu için ama kanıtlanmış bir sıkıntıda olmadığı yazıyor internetde. 3 gün önce doğum yapan bir hanımefendi gördüm sarışın o baya güzel boyatmış beğendim valla inşallah bir sıkıntı olmaz diyelim
Elfelf475 Nurbahan ben 2 hafta önce sorup boyattım ama dipleri değildi. Ama dipleri bile olsa organik boya olsun demişti doktorum. Ben de öyle yaptırdım
Mervevebebegi15 Nurbahan sarı saç için hem boya hemde açıcı gelecek saç diplerimize ve organık boya diye bir şey yok gebelik döneminde organık bogaz pastili bile kullanamıyoruz ki tamamen boya organık olsa da açıcı da kimyasal olacak bence tamamen emin olamazsınız doğumdan sonraya bırakın bence 🌸
Cisemdnc Doktorum iyi bi yerde düzgün bi boyayla boyayabilirsin ama sakın havasız kalma veya boyayı çok soluma dedi 12 haftadan sonra
Funda55 @“Nurbahan” benim doktorum 20.haftadan sonra boyatılmasını uygun görüyormuş bende bebişin sağlık açısından biraz daha büyümesini bekledim , 25. Haftadayim hem doğuma yakın olsun diye haftaya boyatacağım 🤗