kedidirokedi İlk doğumum zorunlu sezaryen oldu bunda hem normal doğum istiyorum hem korkuyorum dikişler vs sıkıntı oluyor mu acaba
mcansu kedidirokedi genelde riskli olduğundan pek kimse yanaşmıyor doktorlar da öyle. Arası kaç sene? Rahim yırtılması ihtimali oluyor
Aliahlas kedidirokedi 3 ay önce ssvd ile doğum yaptım zor ama çok güzeldi doktorunu bulursanız denemenizi tavsiye ederim her doktor yapmıyor malesef
Minik1tirtil Aliahlas maşallah 🧿 nasıldı peki doğumdan sonra nasıl hissetiniz dedikleri gibi bütün acı geçip gidiyor mu yoksa aynı dikiş acısı vs oluyor mu sezeryan gibi zor mu
Aliahlas Minik1tirtil bebek çıktığı anda o ağrı hiç sizinle olmamış çekmemiş gbi oluyorsunuz mucize gbi birşey gerçekten dikiş atılırsa o an hissetmiyorsunuz sonrasında çok hafif oluyor ağrı ama kesinlikle sezeryan acısı değil
Yavrumerve Bende ssvd düşünüyorum, 38 haftalık hamileyim şu an , doktorum ssvdyi yaptıracağını söyledi açıkçası bende araştırınca ssvdye karşı korkum kalmadı diyebilirim. 41e kadar bekleyecekmişiz herşey yolunda ilerlerse .