Merhabalar 14+6 haftalığım. Geçenlerde kasık ağrısı ile tekrar bir doktora gittim evet kasılmaların gözüküyor deyip magnezyum ilaçları vermişti. Yine rahmime doğru sag kasığım da ağrı hissediyorum. Normal midir bu ağrılar? Rahim büyüdüğü için mi bu kadar ağrı olur acaba sürekli değil zaman zaman geliyor ağrı .