Bhrdnz ozgese-s diyet veriyor sonra kontrole çağırıp insülin veriyor duruma göre hiç korkmayın insülin verirse mutlaka kullanın bebeğe zararı yok aksine ben mesela kaçamak da yapıyorum ama insülinle dengeye giriyor