_busss fatma sarı’ya gitmiştim ben iyi Dr aslında güzel ilgilenmişti öncesinde , ilk hamileliğimde funda Demirel’e gitmiştim sonra bıraktım hiç memnun kalmadım özele geçtim, başkasına sinirlenmiş, benden sinirini çıkarmıştı. Özeller çok pahalı, bide çete olayından sonra çok tedirginim, ilk bebeğim yoğun bakımında kalmıştı ,şimdi napıcağımı bilmiyorum