Kızlar önceki postlarımı gören bilir regl olmuyorum kan verdim test yaptım negatif regl döngüsünün bugün 52.günü iki gündür kasıklarda alt karnımda ağrı gibi gaz gibi rahatsızlık var biraz da göğüs ağrısı var da aceba kist mi oldu diye düşünüyorum kist olsa nasıl olur başına gelen varmı ağrı mi olur belli olur mu yani kist olsa