Kızlar betam 10 çıkmıştı ve adetim 2 gün geçmişti açıkçası adet gecikmesine düşük bir beta daha sonra artarak devam etti ama ne kese göründü ne de kalp atışı hep beklemek zorunda kaldım 7+1 di kalp atışı duyduk sonunda meğer geç döllenmeymiş sizin de böyle olabilir hiç endişe etmeyin sabırla bekleyin buarada adetim 4 gün geçmesine rağmen idrar testlerinde bir kere bile pozitif olmamıştı