Tatligebe bu 4. Bebeğim 1 normal 2 kimyasal yaşadım suan 4. Karnımda fakat beta hcg si çok az yükseliş gösteriyor doktorlar düşücek dedi 8 doktor gezdim hepsi düşücek dedi düşmesini bekliyorum sebebi belli değil araştırmaya basliycam inşallah birgün bende sahip olabilirim hayırlısı :)