Serpiltunc96 KIzlar bugun kontrolüm vardı doktor 36 girmek üzere Bebek baş aşagı dedi yani Doğum normal gözüküyormuş 37 38 sancı olursa gelir dedi 40bulmaz dimi
Hafizeipek Serpiltunc96 benim 30. Haftadan beri baş aşağı doktor bu bebek 37-38 de gelir dedi 41 olcaz gelmedi yani ne olacağı belli olmuyor
2bebekannesi Serpiltunc96 benim 8. Aya girdikten sonra hep başı aşağıdaydı canim 39+5 te doğum yaptım belli olmuyor
sonsuzmasalim Serpiltunc96 benimkinin 21 haftalıktan beri başı aşağıda doktor daha döner dedi ama dönmedi😅 sonuç olarak 40 haftalığız ve perşembe suni sancı alacağım
smsmzyc Serpiltunc96 Bizde 36 haftalığız doktor 40 ı beklemez gelir dedi şuan hafif ara ara giren adet sancısı gibi ağrılarım var onun dışında beklemedeyiz. Bol bol hareket etmek lazım.
Benay Hafizeipek heç belli olmuyor benimki de 34 den beri kanalda aha 41 haftalık oldum iki güne bir parmak yiyorum yine de gelmiyor 😂😂
2bebekannesi Serpiltunc96 kafası aşağı tarafta poposu yukarıydı canım ulttasonda poposu ve omuriliği görünüyordu doktor doğum pozisyonunu almış demişti bana
Ela51 Kızlar herkese merhaba rica etsem destek amaçlı instagramda yeni açtığım sayfayı takip eder misiniz ♥️ neselii_atolyemm 🙏🥰