Melosum34 Kızlar sezaryen olacağım için hesap yapamıyorum 2. Sezaryen 38-39.haftada alsa diyelim ben şuan 24 haftalık gebeyim ocağın 1 ine mi denk geliyor anlamadım 😐🤔
Merve_kucuk Melosum34 Ocak sonu, şubat başı olur. Ama bazı bebekler sezaryen gününü beklemiyor bile ☺️😂